Vi vill påminna dig om att den 1 september 2024 träder LifeWave’s nya Årliga Förnyelsepolicy för Brand Partners i kraft. Denna policy innebär att ditt avtal med LifeWave kommer att löpa på ett år i taget. För att behålla din status som Brand Partner—och därmed möjligheten att rekrytera nya Kunder och Brand Partners samt tjäna provisioner—behöver du förnya ditt konto årligen på ditt registreringsdatum.
Vad Du Behöver Göra:
Från 30 dagar före ditt förnyelsedatum kommer du att få regelbundna påminnelser via e-post och notiser i Back Office. Efter ditt årsdag kommer du att ha en 30-dagars frist för att genomföra förnyelsen och fortsätta njuta av alla dina förmåner utan avbrott.
När du börjar få påminnelser kommer du att få en länk för att logga in på ditt LifeWave Back Office, där du ombeds att godkänna de nuvarande policydokumenten och betala en förnyelseavgift på 25 USD. (Denna avgift är undantagen för partners i Frankrike och Korea.)
Om du mottar en förnyelsepåminnelse som du tror är felaktig kan det bero på att din e-postadress är kopplad till ett annat konto. Kontakta gärna Kundtjänst för hjälp.
Om Du Väljer att Inte Förnya:
För mer information om den Årliga Förnyelsepolicyn, vänligen besök FAQ-dokumentet i Back Office, som du hittar under "Account Management" i Resurssektionen.
Viktiga Förändringar i Startpaketen
Som en del av vår strävan att fortsatt vara en av de snabbast växande direktförsäljningsföretagen i världen, har det aldrig varit viktigare att följa regelverken. Vi tar ständigt steg för att säkra vår framtid genom att identifiera områden som kan innebära risker och anpassa dem efter behov. Ett sådant område är våra nuvarande registreringspaket. I slutet av september kommer de nuvarande Bronze, Silver, Gold, Platinum och Diamond-paketen att ersättas av Core Pack, Advanced Pack, och Premium Pack.
Översikt:
Fler Detaljer:
Vi har sett att dessa förbättringar kommer att stödja LifeWave’s otroliga tillväxt och göra det möjligt för fler att snabba upp sin utveckling.
För mer information om de nya Startpaketen, vänligen se FAQ-dokumentet i Back Office under "Account Management".
Här kan du läsa den svenska översättningen av FAQ-dokumentet.
Tack för att du är en del av vår växande gemenskap och för ditt fortsatta engagemang i LifeWave. Tillsammans ser vi fram emot en ännu ljusare framtid!